5 Kasım 2012 Pazartesi

Otobüs Fantezisi 2 Kişi Araya Alıp Sikti

Merhabalar unutamadım bir seks hikaye m var onu sizlerle paylaşmak istiyorumben yeşim, üniversitenin veleybol takımında stoper olarak oynuyorum.Başımdan geçen ve de asla unutamadığım bir anımı paylaşmak istiyorum .Bizi bir hayli zorlayan rakiplerimizi alt etmiş maçı kazanmıştık. Arkadaşlar ile sevincimizi kutlamaya gidecektik.Ben, Selin, Ahmet, Murat ve Taner kızılaya inmeye karar verdik. Üzerimizde maçın yorgunluğu ile birlikte kazanmamızın sevinci ile nereye takılalım diye konuşarak spor salonundan çıkıp otobüs durağına doğru yol alıyorduk. Selin ile Murat bizi kıskandıracak şekilde birbirlerine sokulmuşlar, sanki dinlemiyorlardı bizi. Ben Ahmet ve Taner onlardan az önde yürüyorduk. Mayıs ayının sıcaklığı boncuk boncuk terletiyordu bizi, üzerimizden çıkarmadığımız eşofmanlarımız olmasaydı sıcaklardan iyice bunalacaktık sanırım. Terten elbiseler yapış yapış oluyordu neredeyse durakta otobüsü beklerken. Nihayet beklediğimiz otobüs gelmiş, yavaş yavaş doluşmaya başlamıştık otobüse. Otobüs biraz kalabalıktı ve diğer otobüsü beklemeye tahammülümüz olmadığından binmeye karar verdik. Taner ve Ahmet ile sohbetimizden dolayı selinleri kendi hallerine bırakmıştık, önde Taner önde ardından ben, ardımdan Ahmet, onun ardından Selin ve son olarak ta Murat tren olmuş misali ilerlemeye çalışıyorduk tıkışık otobüste. Tanerin sırtı bana dönük, benim sırtım Tanere dönük, Taner Seline dönük ve en son Murat, yani adeta tren olmuştuk elimizde olmadan.Bizden sonra binenlerden dolayı sıkışma devam ediyordu, herkes binip kapılar kapandığında beşimiz yapışık durumdaydık.Sıcağın, tıkışık olmanın, sırtı bana dönük olsa da iki erkeğin arasında kalmanın etkisiyle olacak alnımdan ve de sırtımdan boncuk boncuk terler boşalıyordu. Terden badyim vucuduma yapışıyordu. Taner ve Ahmet her ne kadar bana yer açmaya , alanı rahat tutmaya çalışsalarda pek etkisi olmuyordu. Kenarda duran demirden tutunarak en azından dengemi sağlarım diye düşünüyordum. Otobüs hareket etmeye başlayınca hepimiz öne doğru hareketlenmeye başladık elimizden olmadan ve birbirimize yaslandık, gülüşmeye başladık o an.Ahmet , bana yaslanmaya devam ediyordu ve kulağıma fısıldarcasına birşeyler anlatıyordu. Sıcak nefesini ensemde hissetmek tüylerimi diken diken ediyordu ve tuhaf bir haz veriyordu bana. Ahmet, yaslanmasına tepki vermediğimi görünce daha rahat davranmaya başladı. Yavaş yavaş kıpırdamalar hissediyordum popoma doğru. Ahmet her ne kadar belli etmemeye çalışssa da ara ara popoma sürtünüyordu. Yavaş yavaş popomda hissetmeye başladığım aletinin sertliği ele vermişti onu. Arkamda hissetmeye başladığım sertlik, beni rahatsız etmek yerine tahrik etmişti. O anki yutkunmam sanırım rahatsızlık yerine haz aldığımın göstergesi olarak Ahmete yakalatmıştı beni. O an donakalmış, boncuk boncuk terliyordum . Sırtımdan boşalırcasına ter damlıyordu, konsantre olmuşçasına donakalmıştım. Otobüste itişme oluyormuşçasına bana sürtünüyordu, sertleşmiş olan aletini popomun yanaklarına sürtüyordu. Titrek nefes alışlarla sanki ne olacağını merak ediyormuşçasına ona bırakmıştım kendimi. Hepimizin eşofman ve badyli olması birbirimize iyice sokulmamıza olanak sağlıyordu.Ahmet sertleşen aletini ilkin popomun sol yanağına bastırıyordu sonrada popomun sağ yanağına bastırıyordu. İyice tahrik olmuştum, bacak aram ıslanmaya başlamış, göğüs uçlarım sertleşip badyden iyice belirgin hale gelmişti terden ıslanmaya yüz tutmuş badymın sayesınde. Şehvetin vermiş olduğu haz ile dudaklarımı ısırıyor,avucumu sıkıyordum. Ahmet sertleşen aletini popomda gezdirirken sürtüne sürtüne ,biraz hareket edip popomu hafifçe döndüm sertliğini iyiden hissetmek için. Ben hafifçe dönünce Ahmet iyiden sertleşen aletini popo arama denk getirip bana iyice yaslanmaya başladı. Terin etkisiyle popoma yapışan eşofmanımı popo aramda toplamak istercesine yükleniyordu bana. Eşofmanım iyice yapışmıştı bana ve Ahmetin sertleşmiş aletini popo aramda hissedebiliyordum. Göğüs uçlarım badymi yırtıp arasından çıkacakmışçasına duruyordu ve bacak aram iyiden iyiye sulanmaya başlamış Ahmetin aletine kaptırmıştım kendimi. Ahmet bir yandan da elini göbeğimde gezdiriyor, bazen kendisine doğru göbeğimi bastırıyor, bazende göbeğimden yukarı göğüslerime dokunuyordu. Sertleşen aletini içime sokmak istercesine bastırıyordu bana popo aramdan. Şehvet delirtmişti beni, yanaklarım kızarmaya başlamış, bacak aram kor alev sarmışçasına yanıyordu. İstemeden elim Tanerin koluna çarpti ve Taner sanki hayırdır neden sessiz kaldınız dercesine başını çevirip bana bakmaya başladı. Kızaran yanaklarım, ıslanmış dudaklarım ve badym den patlayacak gibi duran göğüslerimi farketmişçesine bana döndü. Tanerin bana dönmesi ile iki erkeğin arasında kalakaldım. Şehvetin etkisiyle gözlerim ve göğüslerimden gözünü alamayan Tanere bakıp dudaklarımı ısırmaya başladım. hmetin popo aramdaki aletinin etkisiyle. Taner de benden etkilenmişçesine beni süzüyordu. Yeni yolcuların binmesi ile itişmenin etkisiyle Ahmet ve Tanerin arasına sıkışıp kalakaldım. Göğüslerim Tanerin göğsüne yaslanıyordu bazen o kadarki mesafe kalmamıştı aramızda. Murat ve Seline dönüp bakamıyordum birşeyler anlarlar diye. Ahmet yeniden aletini popo arama yaslayıp bastırmaya devam ediyordu .Sanki içime girmeye çalışıyordu eşofmanımı delmek istercesine. Taner ile göğüs göğüse durup birbirimize yaslanmamızın etkisiyle olacak Tanerin aletnin sertliğini hissetmeye başlamıştım önümde. Taner önümden , Ahmet arkamdan yaslanıyorlardı bana, aletlerini vucuduma delmek istercesine bastırıyorlardı. Zevkten çıldıracak gibi olmuştum. Tanerin önüme uzanan sert aletinden kaçmak için hafifçe popomu geri çekince Ahmetin tüm sertliğini popo aramda hissettim. Sanki üstümüzde eşofman ve badyler yokmuş, bedenlerimiz çıplakmışcasına birbirimize sokulmuştuk.Tanerin aleti önüme, Ahmetin aleti popo arama yaslanıp bastırılıyor hem önümde hem de arkamda daha önce hiç yaşamadığım ve de hayal edemeyeceğim sex hikaye bir duyguyu yaşıyordum. Taner aletini bana hissettire hissettire önüme sürtüp bastırıyordu. Bacak aram yapış yapış olmuştu, yapış olmanın etkisiyle şehvetin doruklarına yükselmeye adım adım yaklaşıyordum. Kendimi bu inanılmaz olayın etkisine bırakarak bir geri Ahmetin aletine popomu bastırıp yaslanıyordum, bir ileri doğru Tanerin aletine önümü yaslıyordum sanki aracın etkisiylemiş gibi. Dudaklarımı ısırıyor, avucumu sıkıyor, gözlerimi kapayıp şehvetin verdiği haza kaptırmıştım kendimi. Ahmet ve Taner aletlerini daha seri sürtüp bastırıyorlardı önüme ve arkama, ateşten kıvranıyordum adeta. Ipıslak olmuştum zevkin doruğuna ulaşmak üzereydim. Benim, Ahmetin ve Tanerin aynı anda titremelerimiz doruğa ulaştığımızı gösteriyordu. Birkaç dakika sonra araçtan indik ve...sonrasını anlatacam...

18 yorum:

  1. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN.
























































































































































































      .

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
      Sil

      Sil
  2. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  4. Antalyadan ciddi bayanları bekliyorum gizlilik önemli 05531442662 sadece bayanlar

    YanıtlaSil
  5. Slm ben günde 10 adet 31 çekiyorum seksi doymam seksi seven bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm konuşalım yüz yüze konuşalım tansalm tel 05537753404 seksde doymam seksi seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra yas30 boy173 kilo 73 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın 20 cm Inlete Inlete bosalmak istyen evli Çifter arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum seksde doymam seksi doymam seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn yarak üstünde nimarami yazdım gerçek durur ciddi iyi bir seks yapmak istiyorum diyen kendine güvenen bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm tel 05537753404 seksi arkadaş arayan bayanlar kızlar evli mutsuz dul bayanlar arasn bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar evli çiftler arasn yas30 boy173 kilo 70 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  7. MERHABA ,BEN BARIŞ 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ.- 0546 835 34 10 - HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  8. Ben seksi cok cok cok seviyorum seksi doymam resimler hepsi bana ayit Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek seksi seven evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 eşinde seksi doymiyan ilgili gurmiyen evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

    YanıtlaSil
  9. Hakan ben İstanbul Tuzla dan 1.82 boyundan Atlantik bakımlı 42 yaşında jigolo olarak evli çiftler mutsuz tek bayanlar gizlilik ilkeleri içinden sex partneri isterseniz,5522322773arayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  10. Hakan ben İstanbul Tuzla dan 1.82 boyundan Atlantik bakımlı 42 yaşında jigolo olarak evli çiftler mutsuz tek bayanlar gizlilik ilkeleri içinden sex partneri isterseniz,5522322773arayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  11. selam BAYANLAR mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sıkıcı geçen ciddi dürüst gizliliğe güvene saygıya önem veren hayatına sırdaş dertleşecek dost arkadaş arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul bayan arkadaş arıyorum mesaj at tanışalım ekleme yapma seni zor durum da bırakmak istemem 546 251 95 85 ---7 / 24 açık msj arkadasida olabiliriz BAYANLAR gece aramak icin cekinmeyin 546 251 95 85 hersey seks deyil dertlesmek aciyi tatliyi paylasmak icin ara herturlu sohbete acigim bekliyorum BAYANLAR 546 251 95 85 gececi BAYANLAR sabaha kadar burdayim

    YanıtlaSil
  12. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  13. 05366803680 Elazığ dan serdar tanışmak isteyen bayanları bekliyorum

    YanıtlaSil
  14. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yoktur 5462519585 evli ciftler bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. Istabulda melik olgun bayanlarla tanışmak 5307001928ıstıyorum

    YanıtlaSil
  16. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil